joi, 31 mai 2012

Ganduri asternute pe foaie

A scrie nu e doar o meserie, o pasiune, e mai mult de atat.Am invatat asta  acum patru ani cand profesoara mea de romana ne-a dat sa facem o compunere despre toamna; despre sentimentele trezite in noi de acest anotimp. Nu eram foarte incantata de idee, insa tema trebuia facuta. Am luat o foaie de hartie si un pix si am mers in gradina. Peste tot erau doar frunze aurite. Florile incepeau sa se ofileasca iar vantul legana usor ramurile piersicului. M-am asezat pe un covor pufos de iarba si am inceput sa privesc atent magia toamnei. Vazand fiecare lucru care ma inconjura ceva in mine s-a schimbat. Un sentiment necunoscut mie pana atunci si-a facut aparitia in sufletul meu.
    Fara sa vreau si sa-mi dau seama am inceput sa astern pe hartie descrierea acelui peisaj incantator; a acelor sentimente care aparusera. Eram fericita ca am reusit sa fac o compunere asa frumoasa si speram ca profesoarei mele ii va placea.
   Apoi, am continuat sa scriu si sa-mi asez pe foaie gandurile si sentimentele. Scriam nu numai cand aveam o compunere pentru   tema, ci si cand pur si simplu simteam nevoia. De multe ori eram trista; ma simteam singura sau aveam nevoie sa vorbesc cu cineva insa nu aveam incredere suficienta in nimeni. Atunci luam o foaie de hartie, un pix, dadeam "play" melodiei mele preferate si incepeam sa scriu. Scriam pagini intregi; paraseam aceasta lume si evadam intr-o lume creata de mine, o lume in care toate eram asa cum vroiam eu sa fie...
     Acum un an si jumatate am publicat pentru prima oara una dintre compunerile mele. Nu ma gandeam ca voi ajunge sa public vreo data...insa viata mi-a facut o surpriza. Eram foarte entuziasmata de faptul ca alti oameni vor simti ceea ce eu am simtit la un moment dat si ca vor cunoaste o parte dintre gandurile mele. Am continuat sa public si de fiecare data cand primesc numarul publicatiei zambesc, gandindu-ma la zecile de cititori care in acel moment citesc gandurile mele; ganduri asternute pe foaie...

Niciun comentariu:

Trimiteţi un comentariu